Як правильно обрати корпоративний сувенір

kub-transformer-KK
facebookgoogle_pluspinterest
  1. Мисліть стратегічно: визначте цільову аудиторію, оберіть інформацію, яку Ви хочете представити на корпоративному сувенірі.
  2. Зважте усі переваги іміджевої продукції.
  3. Сформуйте власну думку про того, хто буде втілювати Ваш задум, переглянувши портфоліо компанії, яку Ви обрали для виконання Вашого замовлення. Прочитайте відгуки тих, хто вже скористався послугами.

Корпоративний сувенір-невід’ємна частина сучасного ділового світу. І власники, і працівники компаній, і Клієнти давно оцінили переваги корпоративних сувенірів та промопродукції, але, на жаль, досі правильно вибрати ту чи іншу іміджеву продукцію можуть не всі. Тому кілька порад від спеціалістів стануть у нагоді.

  1. Визначте цільову аудиторію. Сувенір може бути приємним як працівникам компанії, так і клієнтам і стратегічним партнерам. Погодьтеся, що вдало обраний сувенір це не тільки мила дрібничка, але й реклама, яка працює як у середовищі «своїх» так і в середовищі конкурентів. Всю ту інформацію, яку візуально може передати корпоративний сувенір про компанію клієнтам, не завжди потрібна працівникам і навпаки.
  2. Такі сувеніри як ручки, календарі, ділові щоденники з логотипом компанії — гарний метод нагадування про себе. Але з кожним роком, стає все важче здивувати колег та партнерів ручкою з логотипом, чи діловим щоденником. Яким би яскравим та вдалим не був логотип, якою б простою для запам’ятовування не була б поштова скринька, яким зручним не був діловий щоденник – такий корпоративний сувенір буде як мільйони інших. Те, що можна розмістити на кубику-трансформері, неможливо вмістити на грані ручки, чи настільному календарі. Радимо: шукати нові, креативні та функціональні корпоративні сувеніри, особливо якщо Ви дбаєте про свою репутацію.
  3. Серед великого переліку рекламних компаній та послуг можна легко «заблукати». Усі пропонують унікальний дизайн, індивідуальний підхід… Але ми радимо: почитайте відгуки Клієнтів, перегляньте портфоліо. Перегляньте перелік фірм, які вже співпрацювали з даною компанією. Важливими є не тільки гасла та обіцянки, важливим є культура надання послуг (сервіс), відповідальність та дотримання зобов’язань.