Кубик-трансформер ZDF, або успішні та творчі обирають креативну проморекламу

maxresdefault1
facebookgoogle_pluspinterest

Успішні обирають кубик-трансформер
Скорочено ZDF, або 2-й Канал Центрального Німецького Телебачення – незалежна, комерційна телевізійна компанія, що функціонує за рахунок плати за громадське мовлення та реклами.
Історія цього німецького телеканалу розпочалася у 60-х роках ХХ ст. Канал виник як альтернатива першому каналу ARD (Das Erste), а сьогодні є одним з найбільших в Німеччині. Їхній продуктивності та креативності можна тільки позаздрити, і не тільки у якості та кількості телепродукту, але і у підході до позиціювання каналу, що, спрямоване на залучення більш молодої та динамічної аудиторії.
Гідно наслідування, чи не так?